lørdag 8. oktober 2011

I morgon, i morgon

Ja, dere. I morgen er datoen 9.10.11.
Det betyr at prosjekt "365 dager uten kjøpesnop" er kommet til veis ende.
Det startet 10.10.10, så det er fjonge datoer i begge ender.

I morgen starter jeg veien mot mitt livs form. Og jeg hadde så nær tilføyd: He-he.
Mitt livs form må ikke forveksles med ambisjoner i maraton- eller seven summits-klassen.

Men da åpner jeg bloggen "Litt for trange kjoler" og satser på daglig og allsidig bevegelse, som jeg også skal blogge om. Om flere blir inspirert til å slå følge er det naturligvis helt knall.

Jeg får si som de sa i "The Julekalender": Følg med i morgen!

Dette var dag 364 - 1 dag igjen

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med 365 og lykke til med nye prosjekter :)

    SvarSlett
  2. Jag är mycket imponerad över att du vågar ta denna utmaningen med köpstopp, jag hade inte klarat det.

    enkla nettan

    SvarSlett
  3. Æ e bare imponert, Hanne! Du må være utrolig sta (positivt ment :)) Ser ikke at æ hadde klart det samme, nei. Æ klarte en gang 2 og 1/2 måned, men så va det slutt ;)

    SvarSlett
  4. Imponert over at du har klart dette. Nå leter jeg etter den nye men jeg finner den ikke.

    SvarSlett